torstai 5. syyskuuta 2013

Credens Justitiam


Heii :3
Oon tänään jotenkin tosi iloinen :D En tiiä mistä se johtuu, mutta ihan sama ~ 
Kohta on muuten tracon :) En oo sanonukkaan että oon menossa sinne, mutta nyt sanon. Oon siis menossa traconiin. Pyörin siellä koko viikonlopun. Kanssani siellä ovat Nella ja Aino. Cossaan siellä Lucy Heartfiliaa Fairy Tailista.

Tollanen asu mulla siis ois ^^
Nella cossaa Erza Scarlettia ja Aino Juvia  Lockseria. Molemmat ovat myöskin Fairy Tailista.
Tuossa vähän traconista, mutta nyt pääasiaan. Muokkasin vanhoja stock kuvia Momosta ja tein niistä pienen musashootin :3 Kuvat ovat sitten hieman ylimuokattuja ja niissä on gimpillä tehty jotain valopalloja :D Asennot on vähän tynkiä, koska stock. Ja olin juuri saanut järkkärin, joten laatukaan ei ole parhaimmasta päästä.


Laittakaa musiikki siis päälle ;)








 





















Noiin ~ 
Ainiin. Mitä mieltä olette bannerista? :) Ja laitoin myös tuohon alapuolelle sellasen palkin missä voitte "arvostella" postauksen :D 
Nähdään taas ^ u ^

5 kommenttia:

  1. Uus banneri on hieno! <3 Ja meillä tulee varmasti olemaan hauskaa traconissa >:3 Ihani kuvia, Momo on supersöpö niin stockina kun nytkin >3< Hienot muokkaukset myös, ja asennot Mamimaiset :D ❤
    Anteeks ku nyt ei tuu pitkää kommenttia, ipadilla on vähän hankalampi kirjottaa D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh niin tulee >:D Onkohan Jorma taas sängyn alla? :O Mutta kiitos kommentista♥ Eikä sun tarvi kommentoida pitkää kommenttii :)

      Poista
  2. Hih söpö shootti :DD <3 Ois kiva muuten nähä someday ;)

    VastaaPoista